štvrtok 1. novembra 2012

Škola hrou, pokus omyl

Tumblr_mbwor287ft1qcf42so1_500_large

Koľko krát ste počuli tieto slovné spojenia? Myslím si, že každému ju niekto vtĺkal do hlavy a to v akomkoľvek zmysle. A čo to má spoločného s cupcakes? 

Objavila som recepty formou počítačovej hry. Verím tomu, že by sa dali vykonať, žiaľ tam nie sú presné miery. No je tam veľa receptov na dobroty, takže budeme pátrať. A pokus omyl? Tak to je moje motto. Všetko som sa naučila formou pokus-omyl. Naučila som sa robiť vo photoshope, fotiť, písať a tak by som mohla pokračovať. Koľko krát sa mi nevydaril môj výtvor, koľko krát som niekomu nevyfotografovala hlavu a koľkokrát boli moje články zlé. 

Toto motto sa snažím dodržovať a je to moje najúčinnejšie motto aké mám. Takto sa dá všetko naučiť, naučíte sa to lepši a navyše budete mať lepší pocit. 

1 komentár:

  1. Podle mně, když si člověk všechno "ohmatá" sám, tak je to mnohem lepší, než když postupuje podle návodů. Sice to může někdy dýl trvat, ale člověk pak objeví i věci, o kterých se v návodech nepíše :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť