štvrtok 15. novembra 2012

Moja osobná kuchárka.



Receptov mám veľa, mám ich plné časopisy, knihy, kopec malých papierikov kde si píšem odporúčané návody a recepty, či už na sladké koláče, alebo samotné druhy jedál.

Mám svoj zošit kde si píšem jednotlivé recepty, a mám tam zopár skvostov. Ale podpísal sa na ňom čas, takže je dnes z neho "šalátová verzia". Pohrávam sa s myšlienkou mať svoju vlastnú kuchársku knihu. Ak by si niekto myslel, že je to náročný proces ako na výrobu alebo na financie, tak si myslím, že je to veľký mýtus, pretože dnes sú obrovské možnosti ako si tento môj sen môžem splniť.

Tým, že sa momentálne venujeme cupcake/muffins a fotíme si postupy tak je dobré materiál použiť, takže vlastná osobná kuchárka s autentickou foto dokumentáciou, čo viacej si želať.

Objavila som, že spoločnosť Piklio má krásne fotoknihy a dokonca si môžem prostredníctvom fotoknihy urobiť už spomínanú kuchárku. Do fotoknihy nevkladám len obrázky ale aj text, jupí. No vážení ja idem na to a nesmierne sa teším na výsledok.

http://www.piklio.sk/fotokniha/formats/3/579/879

3 komentáre:

  1. Ahoj pozyvam ta ku mne na giveaway o krásne vzorované pančuchy
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2012/11/giveaway-heart-patterned-tights-h.html
    Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite bude ukážka, ešte sa doladia snímky aby to všetko pekne a esteticky vyzeralo.

    OdpovedaťOdstrániť