piatok 26. októbra 2012

Som čokoholik! Liečba zbytočná!

Bolo by fér ísť s pravdou von. Áno, som čokoholik a zatiaľ akákoľvek liečba bola zbytočná. Preto mám vzťah k pečeniu a k sladkým veciam, ale vyberám si, nie totiž každá čokoláda je čokoláda.
Teraz nastáva obdobie, ktoré je pre mňa veľkým pokušením!

A ako je to vlastne s kvalitnou čokoládou:
 - čím viacej kakaa, tým lepšie. Kakao obsahuje vysoké množstvo antioxidantov - flavonoidov. Flavonoidy znižujú krvný tlak, a zabraňujú upchávaniu ciev, znižuje riziko vzniku srdcového infarktu.
Kakaové bôby sú bohaté na minerály ako zinok, kalcium, železo, zinok, meď, draslík, mangán, vitamíny: A, B1, B2, B3, C, E a kyselinu pantoténovú.


A úprimne, predstavte si ako si vkladáte do úst kúsok voňavej sladkej čokoládky :), čo to s vami robí...

V jesenných, pochmúrnych dňoch je to to najlepšie slnko!

Preto aj v našich muffins a cupcakes nájdete len tú najčokoládovejšiu čokoládu, žiadne náhrady za čokoládu!

"Prišli sme na tento svet, aby sme vychutnali život a jeho dary. ČOKOLÁDA je jedným z najväčších pokušení, aké človek má."


Ak ma chcete potešiť, bez čokolády sa o to nepokúšajte :)

Čokoláda - plakát


.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára